הזמנה דיגיטלית - מהם היתרונות הבולטים?

25/03/2020 | זמן קריאה 5 דק׳
שתפו

הזמנה דיגיטלית - מהם היתרונות הבולטים?

עד לפני כמה שנים, נהגו אנשים להזמין את קהל המוזמנים לאירוע על ידי מסירת הזמנות מודפסות מיד ליד. נשמע פשוט? למעשה, מדובר בפעולה מורכבת מאוד ויקרה שתגבה מכם זמן התעסקות רב, שתוכלו להשקיע במשימות חשובות לא פחות מהזמנת אורחים לאירוע. במאמר הבא נסביר למה הזמנה דיגיטלית היא הפתרון האידיאלי למשימה הזו בדיוק.

משימת ארגון האירוע מאלצת אותנו למצוא את הפתרונות היצירתיים ביותר, שיסייעו לנו לצלוח את המשימה על הצד ביותר, מבלי להתפשר על נוחות ואיכות.
בעקבות כך, בשנים האחרונות חל מהפך בעולם ההזמנות ומעבר לשליחת הזמנות דיגיטליות לקהל המוזמנים, לקראת האירוע המרגש.
אנחנו ב-יאסו, מציעים שירות יצירת הזמנה דיגיטלית, המבוסס על מערכת אוטומטית שלמעשה מאפשרת לנו ליצור הזמנה תוך מספר דקות בודדות!

 

הפתרון הזול ביותר בשוק  עד היום, על מנת ליצור סרטון הזמנה לאירוע, היינו צריכים ליצור קשר תחילה עם גרפיקאי שייצור עבורנו את ההזמנה עלינו אנו חולמים, וזה רק בתור התחלה.
שירות של גרפיקאי יכול להגיע למאות שקלים, כל זאת לפני עלות הדפסת ההזמנות, שיכולה גם היא להגיע למאות שקלים - במידה ויש לנו קהל מוזמנים שאינו מצומצם כל כך.
ההזמנה הדיגיטלית של יאסו למעשה שברה את שוק ההזמנות, מכיוון שעלות ההזמנה אינה עולה על 119₪, ובעלות זו ניתן ליצור הזמנה יפהפייה לפי טעמכם האישי, עם שיר אהוב ברקע וכל הפרטים שצריכים להופיע על גבי ההזמנה.
מדובר בהזמנה מונפשת ומלהיבה הרבה יותר מדף פשוט, ואותה ניתן לשלוח ללא הגבלה ולשתף דרך כל פלטפורמה.

מינימום זמן  היתרון המשמעותי ביותר בהזמנה דיגיטלית, הוא שזמן יצירת ההזמנה אינו עולה על 5 דקות.
הסיבה לכך היא שמי שיוצר את הסרטונים הוא אינו גרפיקאי שעובד על כל הזמנה באופן ידני, אלא מערכת חכמה שפותחה על ידי צוות גרפיקאים ומתכנתים מיומן - המערכת היא זו שיוצרת את הסרטונים החל מרגע שההזמנה התקבלה.
ההזמנה יוצאת עם כל הפרטים שהכנסתם, עם השיר האהוב שבחרתם וכמובן עם העיצוב שהכי התחברתם אליו.

פתרון ירוק לעולם טוב יותר מטבע הדברים, המעבר לפלטפורמת הדיגיטל בתחום ההזמנות לאירועים מעניקות פתרון ירוק וחיסכון עצום בנייר.
דמיינו לעצמכם כמה נייר התבזבז עד היום, כשלכל אירוע הודפסו מאות הזמנות בכל פעם - מדובר בכמות בלתי נתפסת של נייר.
ההזמנה הדיגיטלית עוזרת לנו לתרום את חלקנו לשמירה על הסביבה, וזאת מבלי להתפשר על איכות, יופי ומטרת המשימה.

חוסך לנו את ההתעסקות חשבו על כך - עד היום, היינו צריכים לבצע את התהליך עם הגרפיקאי, ליצור קשר עם בית דפוס, ולהגיע אליו כמובן לאסוף את ההזמנות, ולאחר מכן - במקרה הטוב, לגשת לדואר ולשלוח את ההזמנות אחת אחת לכתובת ביתם של קהל המוזמנים שלנו.
מעבר לעובדה שההתעסקות עם הדואר, כפי שכולנו יודעים - היא בגדר משימה בלתי אפשרית, חשבו כמה זמן היינו צריכים להשקיע בפעולה פשוטה כל כך של הזמנת אורחים לאירוע! הזמנה דיגיטלית חוסכת לנו את כל ההתעסקות הזו, ההזמנה מוכנה תוך מספר דקות - ואת ההזמנה עצמה נוכל לשלוח תוך זמן קצר לכל קהל האורחים שלנו יחד.

תמיד אפשר לתקן ולשנות כשמדובר בהזמנות מודפסות - אם חלה טעות בפרטים, לא נוכל להחזיר את הגלגל לאחור. דמיינו מצב שבו הדפסתם 400 הזמנות עם השם הלא נכון, רק כי הגרפיקאי עשה טעות קטנה!
מכיוון שאת ההזמנה הדיגיטלית יוצרת מערכת האוטומטית, הבעיה הזו למעשה נפתרת לנו לחלוטין. בעולם בו אנו חיים בשנתיים האחרונות, מדובר בפתרון פנומנלי לבעיה מוכרת.
בשנתיים האחרונות נחשפנו לכל כך הרבה מקרים בהם זוגות נאלצו לדחות את האירוע שלהם או להחליף מקום ברגע האחרון כתוצאה ממגפת הקורונה והקשיים שהיא הביאה עמה, בייחוד בתחום האירועים - ההזמנה הדיגיטלית מאפשרת לנו לבצע את השינויים הללו ללא בעיה ובמהירות, ולפתור את ההיסטריה שתוקפת אותנו ברגע שהשינויים הבלתי צפויים הללו נכפים עלינו.
מעבר לכך, המערכת האוטומטית מאפשרת לנו לערוך שינויים מיידיים בפרטי הסרטון, עד שתהיו הכי מרוצים שניתן מהתוצאה הסופית - גם אם מדובר בהחלפת שיר, שינוי פרטי ההזמנה ואפילו החלפת עיצוב הסרטון כולו.

יש לכם שאלות לגביי הפוסט?
שלחו לנו הודעה 👇

תשאלו אותנו

כתבות נוספות

5 נק׳ חשובות ליום המיוחד

יש המון ארגונים משמעותיים במהלך יום החתונה שרוב תשומת הלב שלנו מרוכזת בהם; איפור ושיער, צילומים ועוד.. אספנו לכם רשימה של דברים..

הזמנות דיגיטליות או רגילה?

הטרנד שהתחיל כבוש את עולם האירועים הוא הזמנות דיגיטליות, בין אם מדובר בחתונה/ בר מצווה או כל אירוע אחר הביקוש לזה גדל ואם אתם..

הודעות הפצה לאורחים ב-SMS

שליחת הודעות הפצה ב-SMS איך עושים את זה נכון?