6 סיבות למה לא מדפיסים הזמנות יותר ב-2020

28/10/2020 | זמן קריאה 5 דק׳
שתפו

 

מהרגע שהתחלנו לחלום על החתונה דמיינו הכל מהשמלה שנלבש ועד לאיך כולם יבכו שנרקוד את הריקוד סלואו שלנו (ברור שנהיה הכי מרגשים). האורחים ייכנסו לאולם  ולא יוכלו להפסיק לדבר על איך שהכל כזה יפה ואיך שהאוכל ממש הגיע ממסעדת שף.

 

דמיינתן את עצמכן מודדות את השמלות עם אמא והחברה הכי טובה. שותות שמפניה בחנות ומתרגשות ביחד. איך אתה הולך עם החבר הכי טוב לקנות את החליפה שיושבת בול עליך.

 

כבר חשבתם על הכל נכון? ובטוח שכבר מבלי להתייחס לזה, כבר ידעתם שההזמנות הולכות להיות מודפסות בתוך מעטפה וכל אורח הולך לקבל את ההזמנה בדואר. עד כאן הכל כמו באגדה שבדיוק עליה חלמתם.

 

לצערנו מתחילת השנה אנחנו חווים קצת מציאות שונה שלא אנחנו בחרנו אבל היינו צריכים להתאים את עצמנו אליה. הקורונה (טאם טאם טטאם טאםםם). האולמות נסגרו ונשארנו עם תקוות וחלומות גדולים.

לא יודעים מה לעשות עם האולם ועם הדיג'יי שכל כך רציתם וחיכיתם לו (מבטיחים שכבר אנחנו חוזרים להיות אופטימיים). ובמיוחד הנושא עליו התכנסנו לדבר - ההזמנות.

 

איך עכשיו משנים את התאריכים ושוב מדפיסים את אותן הזמנות עם פרטים שונים. עד לעכשיו (ינואר 2021) רוב הזוגות דחו לפחות פעם אחת את החתונה ויש כאלה שדחו כבר בפעם הרביעית.

היעילות של ההדפסה היא כבר לא מתאימה לזמן שבו אנחנו חיים והנה כמה סיבות למה אתם צריכים לחשוב על דרכים אחרות וכמה שיותר מהר:

1. כסף - כמו כל סוגיה הקשורה לאירועים, הכל מתחיל ב-כמה זה עולה.העלות הממוצעת של הדפסת הזמנות כולל העיצוב שלהן וההפצה היא בסביבות ה-1,300 ש״ח לאירוע של כ-500 איש. והיום, זה פשוט לא משתלם להדפיס. כאשר האפשרויות העומדות בפניכם היום יכולות להגיע למקסימום - 150 ש״ח וגם לדאוג לכם לאישורי הגעה וsms.

 

2. אפקט הוואו - כמו שרשמנו מקודם, כל מי שמדמיין את התהליך של החתונה מדמיין את אותו התהליך בכולם. מקבלים הזמנה, צריך להתקשר או לחכות שיתקשרו אלינו לאישור ואם אנחנו באים עם עוד מישהו.

מודים - האפקט של המעטפה יפה מאוד אבל צפוי וכל כך 1950.

היום יש כל כך הרבה אפשרויות מאישורי הגעה ועד סרטון הזמנה מהמם שאפשר לשלוח בווצאפ (קצת משוחדים ;) )

 

3. כדור הארץ שלנו - נכון, זאת הסיבה שפחות חושבים עליה כשמתכננים את האירוע של חיינו! אבל זה משהו שחשוב לקחת בחשבון ודבר כזה רק יכול להוסיף חיוך לכם ולאורחים (וגם לכדור הארץ כן?).
ברגע שנעבור כולם להזמנות דיגיטליות ונעצור עם היצור הבלתי פוסק של הדפים לאירועים, אנחנו יכולים  לעזור בתהליך של השמירה על הסביבה.
במיוחד שאנחנו שולחים את אותו דף ל-500 אנשים שונים - אם יש אפשרות לעזור למה שלא ניקח אותה.

 

4. זמן - בואו נדבר על מתי החלטתם להתחתן ואם דחיתם החתונה, כנראה שההחלטות צריכות להיות מאוד מהירות. בתקופה הזאת אנשים מחליטים להתחתן תוך שבוע וזה דורש קצב הרבה יותר מהיר של היענות מהצד של הספקים. נגמרו הזמנים שמחכים שבוע להזמנות שיגיעו ועוד שבוע עד שהן מגיעות לאורחים.
היום הכל צריך לקרות כאן ועכשיו! אם אתם מחכים יותר מכמה שעות לתשובה מספק כנראה שהוא לא הספיק להתעדכן בכל הצורה שהכל קורה עכשיו בזמן הקורונה.

אנחנו עוזרים להרבה לקוחות שצריכים שינויים מידיים ״וחייבים לשלוח לאורחים שלהם את ההזמנה עוד הערב!״ (מילים שלהם לא שלנו).

אל תשכחו לבדוק טוב למי אתם פונים לפני שאתם סוגרים את ההזמנות שלכם (וכל ספק שהוא).

 

5. אי וודאות - בתקופה שלפני הקורונה, הייתה לנו יותר וודאות לגבי האירוע שאנחנו חוגגים, במציאות הנוכחית אנחנו נאלצים להתאים את עצמנו ולעשות את השינויים הנדרשים בין אם מדובר במיקום האירוע, כמות המוזמנים שאנו רוצים להזמין והכי קריטי - תאריך האירוע. לא מעט זוגות שהיו אמורים להתחתן עוד במרץ 20 (תקופת הגל הראשון) דחו יותר מפעמיים את האירוע ושינו מס׳ לוקיישנים עד שזה נסגר - יכולים לתאר לעצמכם כמה חבל זה לזרוק הזמנות מבלי אפילו להשתמש בהן?. 

 

6. תיקונים ושינויים - דיברנו על זה בנקודות הקודמות אבל נרחיב על זה גם כאן. ברגע שדחיתם את החתונה אתם צריכים היענות מהירה לא רק לשליחה של ההזמנות אלה גם לשינויים זריזים מאוד של הפרטים.

לדאוג שברגע שקיבלתם את הפרטים החדשים, יהיה מישהו שיוכל לעזור לכם באותו הרגע (גם אם השעה היא 1 בלילה). אנחנו מבינים לגמרי את המצב שאתם נמצאים בו - הרבה לחץ מכל הכיוונים וחשוב שההזמנות (עם כמה שהן חלק קטן באירוע) יעבדו באופן חלק ולא תצטרכו לדאוג ל״האם הדפיסו את ההזמנות?״ ו-״מקווים שלא עשו טעות בגרפיקה״ וגם״אם אנחנו מקבלים את ההזמנות עוד יומיים, מתי הן יהיו אצל האורחים״.

 

אז יש המון פתרונות היום ליצור לעצמכם את ההזמנה הדיגיטלית הכי טובה וחכמה שהאורחים שלכם תראו. אבל תנסו מבין כולן למצוא את אלה שיוכלו לטפל בכם הכי טוב מכל הנקודות שרשמנו כאן.

 

אתם בטח אומרים לעצמכם ״אז אתם בטח ממליצים על עצמכם״. ובכן, כן! המטרה של כל ההסברים האלה דבר ראשון היא להראות לכם איך אתם צריכים לחשוב על החתונה בזמן הקורונה (וגם אחרי כנראה) וגם לא רק על ההזמנות, זה תקף לכל חשיבה על ספק.

 

דבר שני, אנחנו יכולים רק להציע לכם את מה שאנחנו באנו לעשות - שירות טוב ואיכות שהאורחים שלכם יעופו עליה. אנחנו דואגים לטפל בכל לקוח כאילו זאת המשימה שבשבילה אנחנו קמים בבוקר. אם אתם צריכים שינויים או עדכון של השיר שרוצים להחליף. אנחנו כאן - וזה לוקח לנו כמה דקות לתקן ולשלוח סרטון חדש.

 

הסרטונים שלנו הם הדבר הכי חם כרגע בשוק ואנחנו לא מתביישים להודות בזה - יש לנו יותר 1200 לקוחות שיכולים לגבות את זה.

 

אנחנו פיתחנו טכנולוגיה המסוגלת לייצר את הסרטון הזמנה עבורכם תוך 5 דקות! 

אין פינג-פונג עם גרפיקאי, אין עובדים שיושבים ומשנים את הפרטים. הכל מהיר כמו שמגיע לכם.

 

אנחנו נמשיך לייעל את המערכות שלנו ואת השירות, ונמשיך להישאר בטווח מחירים הכי משתלם בשוק. כרגע אנחנו מביאים לכם את כל הסוגים של ההזמנות החל מ- 99 ש״ח שאם משווים את זה למחיר של הזמנות מודפסות… אי אפשר להשוות. אתם יכולים לשים את הכסף בצד לירח דבש שלכם (שמענו שפיג׳י מהממת בקיץ)

 

אתם מוזמנים להסתכל על כל העיצובים שלנו - אנחנו דואגים לעדכן בכל שבוע את המאגר שלנו באירועים ה

שונים.

 

יש לכם שאלות לגביי הפוסט?
שלחו לנו הודעה 👇

תשאלו אותנו

כתבות נוספות

5 נק׳ חשובות ליום המיוחד

יש המון ארגונים משמעותיים במהלך יום החתונה שרוב תשומת הלב שלנו מרוכזת בהם; איפור ושיער, צילומים ועוד.. אספנו לכם רשימה של דברים..

הזמנות דיגיטליות או רגילה?

הטרנד שהתחיל כבוש את עולם האירועים הוא הזמנות דיגיטליות, בין אם מדובר בחתונה/ בר מצווה או כל אירוע אחר הביקוש לזה גדל ואם אתם..

הודעות הפצה לאורחים ב-SMS

שליחת הודעות הפצה ב-SMS איך עושים את זה נכון?