מה השירות שאנחנו מציעים?

אנו מציעים שירות מהיר ומקצועי ליצירת סרטוני הזמנה והזמנות דיגיטליות לאירועים.
אם עד היום היינו צריכים להתעסק בעיצוב הזמנה יחד עם גרפיקאי, יצירת קשר עם בית דפוס שידפיס לנו את ההזמנות, ובואו לא נשכח את החלק הקשה ביותר - הפצת ההזמנות בעצמנו, המערכת של יאסו למעשה חוסכת מאיתנו את ההתעסקות המיותרת, כיוון שהמערכת יוצרת עבורנו את ההזמנה תוך דקות ספורות, אין צורך בגרפיקאי או בזמני ההמתנה הארוכים.
תוכלו ליצור את ההזמנה לגמרי בעצמכם באתר, ותוך דקות ספורות תקבלו אותה למייל! כן, ככה קל ופשוט.

האם ניתן לקבל הזמנה מודפסת ולא דיגיטלית?

בתוספת תשלום ניתן לקבל גרסא מותאמת להדפסה של סרטון ההזמנה שבחרתם, אנא קחו בחשבון כי זמני האספקה משתנים מעת לעת בהתאם לעומס. כ-3 עד 5 ימי עסקים.

מה היתרון בהזמנה דיגיטלית על פני הזמנה מודפסת?

הזמנה דיגיטלית מחזיקה ביתרונות רבים על פני ההזמנה המודפסת המסורתית. ראשית, היא חוסכת בנייר ותורמת לאיכות הסביבה! שנית, היא חוסכת לכם את התעסקות מיותרת ומייגעת עם שליחה ומסירת ההזמנות המודפסות, הזמנה דיגיטלית היא הזמנה שניתן להפיץ בקלות בין האורחים שלכם, וללא הגבלה.

מה בנוגע לזכויות יוצרים על השירים שבאתר?

אנו עובדים בשיתוף פעולה מלא עם אגודת אקו״ם - אגודה הפועלת לשמירת זכויותיהם של היוצרים מתחומי המוזיקה. כך שאין לכם מה לדאוג בנוגע לזכויות יוצרים.

מה כלול בסרטון ההזמנה שלי?

סרטון ההזמנה שלכם הוא למעשה הזמנה דיגיטלית לאירוע, ולכן כל הפרטים הרלוונטיים יופיעו בהזמנה- תאריך, מיקום, שעה, כתובת, שמותיכם ושמות משפחתכם.
בנוסף, לעיצובים מסוימים תוכלו גם להוסיף תמונה שלכם שתשתלב בסרטון, תוכלו לזהות אותם ע״פ התמונה ברקע בדוגמת העיצוב באתר.

אם רכשתי סרטון ולא אהבתי, מה אפשר לעשות?

במידה ופחות התחברתם לסרטון ההזמנה שרכשתם, ניתן להחליף עיצוב בכל עת ללא תשלום נוסף! 

האם אוכל לשנות את פרטי ההזמנה שלי?

כן. במידה והתבלבלתם באחד השמות, בשעות האירוע, במיקום, או שאפילו בדקה האחרונה סגרתם עוד דיג׳י או זמר אורח, נוכל לשנות את פרטי ההזמנה בקלות ובמהירות רבה ללא עלות נוספת 🤩

כמה זמן אחכה לקבלת הסרטון שיצרתי?

לאחר ביצוע הרכישה באתר והשלמת כל שלבי יצירת ההזמנה, המערכת תתחיל ליצור את ההזמנה הדיגיטלית שלכם, מכיוון שהמערכת יוצרת אותה אוטומטית והעבודה היא למעשה ללא גרפיקאי, תקבלו את ההזמנה תוך 5 דקות ישר אל תיבת המייל שלכם.

האם אוכל ליצור סרטון עם שיר שאינו נמצא באתר?

כן! - במידה ולא מצאתם שיר שאהבתם באתר, תוכלו לפנות לשירות הלקוחות שלנו בוואטסאפ, לשלוח לנו לשלוח לנו לינק לשיר שאותו תרצו, עם הזמן המדויק בו תרצו שהשיר יתנגן בסרטון ואנחנו נוסיף את השיר לאתר כך שתוכלו לבחור בו בעת ביצוע ההזמנה.

לא קיבלתי את הסרטון במייל. מה עושים?

קודם כל מתנצלים. במידה ולא קיבלתם מייל על אישור ההזמנה, יכול להיות שהזנתם מייל שגוי, או שהמייל הגיע לתיבת הספאם/ג׳אנק או שלא התקבל אישור לעסקה. בכל מקרה, מומלץ ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו דרך הוואטסאפ, ונוכל לעזור לכם לאתר את הבעיה בקלות.

האם אוכל לקבל את הסרטון שיצרתי גם בוואטסאפ?

בוודאי! תוכלו לשלוח לנו הודעה במייל, או לחילופין ליצור עמנו קשר דרך שירות הלקוחות שלנו בוואטסאפ, ונשמח לשלוח לכם את הסרטון גם שם!

האם הסרטון הוא קובץ שניתן לשמור במכשיר הפלאפון?

בהחלט. הסרטון הוא קובץ בפורמט MP4 רגיל, תוכלו לשמור אותו במכשיר הטלפון שלכם בקלות כמו כל סרטון אחר, להפיץ אותו דרך הוואטסאפ וכמובן גם להעלות אותו לרשתות החברתיות.

האם ניתן ליצור הזמנה מתורגמת לשפה אחרת?

תרגום ההזמנה הדיגיטלית שלכם לשפה אחרת הוא בהחלט אפשרי, והשירות ניתן בתשלום נוסף של 75₪, וזמן העבודה הוא עד 3 ימי עסקים ככל היותר.צרו עמנו קשר בצ׳אט שירות הלקוחות שלנו בוואטסאפ ושלחו לנו את ההזמנה המתורגמת, ונוכל להתחיל לעבוד על זה.

האם ניתן ליצור הזמנה מותאמת להדפסה על בסיס עיצוב הסרטון שלי?

קיימים עיצובים מסוימים באתר אשר נוכל להפוך להזמנה מותאמת להדפסה, במידה וטרם רכשתם הזמנה באתר, שלחו לנו צילום מסך מהעיצוב שאהבתם לצ׳אט שירות הלקוחות שלנו בוואטסאפ על מנת שנוכל לבדוק האם זה אפשרי עם העיצוב שבחרתם.השירות ניתן בעלות נוספת של 75₪ וזמן העבודה הוא עד 3 ימי עסקים לכל היותר.

שאלות ותשובות
נפוצות