מה השירות שאנחנו מציעים?

אנו מציעים שירות מהיר ומקצועי ליצירת סרטוני הזמנה והזמנות דיגיטליות לאירועים.
אם עד היום היינו צריכים להתעסק בעיצוב הזמנה יחד עם גרפיקאי, יצירת קשר עם בית דפוס שידפיס לנו את ההזמנות, ובואו לא נשכח את החלק הקשה ביותר - הפצת ההזמנות בעצמנו, המערכת של יאסו למעשה חוסכת מאיתנו את ההתעסקות המיותרת, כיוון שהמערכת יוצרת עבורנו את ההזמנה תוך דקות ספורות, אין צורך בגרפיקאי או בזמני ההמתנה הארוכים.
תוכלו ליצור את ההזמנה לגמרי בעצמכם באתר, ותוך דקות ספורות תקבלו אותה למייל! כן, ככה קל ופשוט.

האם ניתן לקבל הזמנה מודפסת ולא דיגיטלית?

בתוספת תשלום ניתן לקבל גרסא מותאמת להדפסה של סרטון ההזמנה שבחרתם, אנא קחו בחשבון כי זמני האספקה משתנים מעת לעת בהתאם לעומס. כ-3 עד 5 ימי עסקים.

מה היתרון בהזמנה דיגיטלית על פני הזמנה מודפסת?

הזמנה דיגיטלית מחזיקה ביתרונות רבים על פני ההזמנה המודפסת המסורתית. ראשית, היא חוסכת בנייר ותורמת לאיכות הסביבה! שנית, היא חוסכת לכם את התעסקות מיותרת ומייגעת עם שליחה ומסירת ההזמנות המודפסות, הזמנה דיגיטלית היא הזמנה שניתן להפיץ בקלות בין האורחים שלכם, וללא הגבלה.

מה בנוגע לזכויות יוצרים על השירים שבאתר?

אנו עובדים בשיתוף פעולה מלא עם אגודת אקו״ם - אגודה הפועלת לשמירת זכויותיהם של היוצרים מתחומי המוזיקה. כך שאין לכם מה לדאוג בנוגע לזכויות יוצרים.

מה כלול בסרטון ההזמנה שלי?

סרטון ההזמנה שלכם הוא למעשה הזמנה דיגיטלית לאירוע, ולכן כל הפרטים הרלוונטיים יופיעו בהזמנה- תאריך, מיקום, שעה, כתובת, שמותיכם ושמות משפחתכם.
בנוסף, לעיצובים מסוימים תוכלו גם להוסיף תמונה שלכם שתשתלב בסרטון, תוכלו לזהות אותם ע״פ התמונה ברקע בדוגמת העיצוב באתר.

אם רכשתי סרטון ולא אהבתי, מה אפשר לעשות?

במידה ופחות התחברתם לסרטון ההזמנה שרכשתם, ניתן להחליף עיצוב בכל עת ללא תשלום נוסף! 

האם אוכל לשנות את פרטי ההזמנה שלי?

כן. במידה והתבלבלתם באחד השמות, בשעות האירוע, במיקום, או שאפילו בדקה האחרונה סגרתם עוד דיג׳י או זמר אורח, נוכל לשנות את פרטי ההזמנה בקלות ובמהירות רבה ללא עלות נוספת 🤩

כמה זמן אחכה לקבלת הסרטון שיצרתי?

לאחר ביצוע הרכישה באתר והשלמת כל שלבי יצירת ההזמנה, המערכת תתחיל ליצור את ההזמנה הדיגיטלית שלכם, מכיוון שהמערכת יוצרת אותה אוטומטית והעבודה היא למעשה ללא גרפיקאי, תקבלו את ההזמנה תוך 5 דקות ישר אל תיבת המייל שלכם.

האם אוכל ליצור סרטון עם שיר שאינו נמצא באתר?

כן! - במידה ולא מצאתם שיר שאהבתם באתר, תוכלו לפנות לשירות הלקוחות שלנו בוואטסאפ, לשלוח לנו לשלוח לנו לינק לשיר שאותו תרצו, עם הזמן המדויק בו תרצו שהשיר יתנגן בסרטון ואנחנו נוסיף את השיר לאתר כך שתוכלו לבחור בו בעת ביצוע ההזמנה.

לא קיבלתי את הסרטון במייל. מה עושים?

קודם כל מתנצלים. במידה ולא קיבלתם מייל על אישור ההזמנה, יכול להיות שהזנתם מייל שגוי, או שהמייל הגיע לתיבת הספאם/ג׳אנק או שלא התקבל אישור לעסקה. בכל מקרה, מומלץ ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו דרך הוואטסאפ, ונוכל לעזור לכם לאתר את הבעיה בקלות.

האם אוכל לקבל את הסרטון שיצרתי גם בוואטסאפ?

בוודאי! תוכלו לשלוח לנו הודעה במייל, או לחילופין ליצור עמנו קשר דרך שירות הלקוחות שלנו בוואטסאפ, ונשמח לשלוח לכם את הסרטון גם שם!

האם הסרטון הוא קובץ שניתן לשמור במכשיר הפלאפון?

בהחלט. הסרטון הוא קובץ בפורמט MP4 רגיל, תוכלו לשמור אותו במכשיר הטלפון שלכם בקלות כמו כל סרטון אחר, להפיץ אותו דרך הוואטסאפ וכמובן גם להעלות אותו לרשתות החברתיות.

האם ניתן ליצור הזמנה מתורגמת לשפה אחרת?

תרגום ההזמנה הדיגיטלית שלכם לשפה אחרת הוא בהחלט אפשרי, והשירות ניתן בתשלום נוסף של 75₪, וזמן העבודה הוא עד 3 ימי עסקים ככל היותר.צרו עמנו קשר בצ׳אט שירות הלקוחות שלנו בוואטסאפ ושלחו לנו את ההזמנה המתורגמת, ונוכל להתחיל לעבוד על זה.

האם ניתן ליצור הזמנה מותאמת להדפסה על בסיס עיצוב הסרטון שלי?

קיימים עיצובים מסוימים באתר אשר נוכל להפוך להזמנה מותאמת להדפסה, במידה וטרם רכשתם הזמנה באתר, שלחו לנו צילום מסך מהעיצוב שאהבתם לצ׳אט שירות הלקוחות שלנו בוואטסאפ על מנת שנוכל לבדוק האם זה אפשרי עם העיצוב שבחרתם.השירות ניתן בעלות נוספת של 75₪ וזמן העבודה הוא עד 3 ימי עסקים לכל היותר.

מהם אישורי ההגעה וכיצד זה עובד?

אישורי ההגעה שלנו הם למעשה לינק המכיל את סרטון ההזמנה שלכם, קישור מובנה של וויז (עם כתובת המיקום בו נערך האירוע) ואת האופציה עבור האורחים לאשר/לא לאשר את הגעתם.תוכלו להתרשם מהדוגמא בלינק הבא:
לחצו כאן
את הלינק הזה תוכלו לשלוח למוזמנים שלכם, ללא הגבלה ובכל דרך.

בנוסף ללינק, אתם תקבלו לינק נוסף לטבלת אקסל אונליין מסודרת, ובכל פעם שאחד מן המוזמנים שלכם יאשר/לא יאשר את הגעתו לאירוע - תוכלו לראות את זה אוטומטית בטבלת האקסל.

כמה זה עולה?

אישורי ההגעה שלנו עולים 69₪ בלבד, וניתן לצרף אותם לכל הזמנה דיגיטלית שתרכשו דרכנו. במידה ורכשתם סרטון בלבד וברצונכם להוסיף לו כעת אישורי הגעה, זה כמובן אפשרי - צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו דרך הוואטסאפ ונשמח לעזור.בנוסף, אם ברצונכם לרכוש אישורי הגעה בלבד (ללא סרטון הזמנה), הדבר אפשרי גם כן, צרו עמנו קשר בוואטסאפ ונוכל להתחיל בתהליך.

מי שולח את אישורי ההגעה?

אישורי ההגעה שלנו הם לינק, ומי שמפיץ אותו הם אתם (או אנחנו, ראו מטה על שירות ההפצה שלנו) - תוכלו להפיץ את הלינק בכל דרך שתבחרו ודרך כל פלטפורמה.

האם קיימת הגבלה על כמות צבירת אישורי ההגעה?

לא קיימת הגבלה על כמות אישורי ההגעה! תוכלו לשלוח את הלינק לכמה מוזמנים שתרצו! טבלת אישורי ההגעה גם היא אינה מוגבלת, כך שלא תצטרכו לדאוג לגבי זה.

האם ניתן להוסיף מייל נוסף בעל הרשאה לטבלת האקסל שלי?

בהחלט! שלחו לנו בצ׳אט מייל נוסף של GMAIL ונוסיף הרשאה נוספת.

האם אוכל לערוך את טבלת האקסל בעצמי?

מומלץ לא לשנות ולערוך דברים בטבלה בצורה ידנית, מכיוון שזה עלול לפגום במבנה של הטבלה. אם תרצו לשנות משהו - להוסיף או להוריד אורח מסויים, או לערוך את כמות המגיעים, שלחו הודעה לשירות הלקוחות שלנו בצ׳אט ואנחנו נעשה את זה בשבילכם.

אם אני רוצה רק אישורי הגעה ללא סרטון, זה אפשרי?

אם ברצונכם לרכוש אישורי הגעה בלבד (ללא סרטון הזמנה), הדבר אפשרי גם כן, צרו עמנו קשר בוואטסאפ ונוכל להתחיל בתהליך.

האם ניתן ליצור לינק לאישורי הגעה עם הזמנה מעוצבת משלי?

ברמת העיקרון - כן, ניתן. אך לא עם כל הזמנה, אנו ממליצים לכם ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו דרך הצ׳אט בוואטסאפ ולשלוח לנו את התמונה, כך שנוכל לבדוק האם זה אפשרי.

האם ניתן ליצור לינק לאישורי הגעה עם תמונה דוממת?

כן, ניתן. גם כאן על מנת לעשות זאת, צרו עמנו קשר דרך הצ׳אט בוואטסאפ ונשמח לעזור לכם.

מהו שירות הודעות הפצה?

בנוסף לשירות אישורי ההגעה שלנו, אנו מציעים בנוסף שירות של הודעות הפצה- הודעות sms רגילות שמכילות לינק המכיל את הסרטון, קישור לווייז ואת האופציה לאישורי ההגעה + טבלת אקסל.למעשה זה דומה מאוד לאישורי ההגעה, אך את הלינק אנחנו נפיץ לאורחים שלכם ולא אתם, כהודעת sms רגילה.

כמה סבבים נהוג לעשות? והכי חשוב, מתי?

זוגות רבים בוחרים לשלוח את הודעות ההפצה בכמה סבבים.
לדוגמא:
סבב 1 - לכל המוזמנים
סבב 2 - לכל המוזמנים שעדיין לא ענו בסבב הקודם
סבב 3 - שנשלח לכולם המכיל תזכורת של האירוע (לרוב יום לפני האירוע)
סבב 4 - שנשלח לכולם המכיל הודעת תודה (לרוב יום אחרי האירוע)

ניתן לשחק עם נוסח הודעת ההפצה, כל עוד היא עומדת במגבלת התווים - 134 תווים לכל היותר.
כמובן שזו דוגמא בלבד ותוכלו לקבוע אתם כמה סבבים שתרצו.

כמה זה עולה?

עלות שליחת הודעת sms בודדת הינה 0.35₪ את הסכום הזה יש להכפיל בכמות האנשים שתרצו לשלוח להם הודעה.
לדוגמא (4 סבבים):
ל-אורי וליאת יש כ-200 מוזמנים שירצו לשלוח להם סמס.
אם נתסכל על הדוגמא הקודמת, יש לנו 3 סבבים שאנחנו צריכים לשלוח לכל אחד מ-200 האורחים, לכן נצטרך לפחות 600 הודעות, ובמידה וחצי מהאורחים לא ענו בסבב 1, אז אנחנו צריכים עוד 100 הודעות. כלומר בסה״כ 700 הודעות. העלות של זה הינה => 700*0.35 = 245₪.

תמיד אפשר לרכוש עוד, במידה ורכשתם הרבה ונשאר עודף, נבצע זיכוי לחשבונכם.

מה ההבדל בין שירות אישורי הגעה לשירות הודעות הפצה?

את אישורי ההגעה הרגילים, אתם מפיצים - ואילו בשירות הודעות ההפצה, אנו חוסכים לכם את ההתעסקות הזו ומפיצים את הלינק בעצמנו, כל שעליכם לעשות הוא להעביר לנו רשימה מסודרת של אנשי הקשר שאליהם תרצו שתישלח ההודעה, ואנחנו נדאג לשאר.כך שלכם נשאר רק להתעדכן בטבלת האקסל מי אישר ומי לא אישר הגעתו.